Nderron jete Dritero Agolli!

“Ketu s’do jesh,do jesh larguar ,në tokë i tretur si të tjerë ,në kafenenë e preferuar nuk do të shohin më”-këto janë disa nga vargjet më të ndjera të Dritero Agolli i cili ndërroi jetë dje.

Ai është shuarnë moshën 85-vjecare nga një sëmundje në mushkëri. Autori legjendë më poezitë e tij ka ndërruar jetë në spitalin e Sanatoriumit në Tiranë ku ka qënë i shtruar prej 9 ditësh.

Dritëro Agolli lindi më 13 tetor 1931 në Menkulas të Devollit dhe u nda nga jeta më 3 shkurt 2017 ne Tiranë. Pasi mori mësimet e para në vendlindje, vazhdoi gjìmnazin e Gjirokastres, një shkollë me mjaft traditë. Studimet e larta për letërsi i mbaroi në Peterburg. Ka punuar shumë kohë gazetar në gazetën e përditshme “Zëri i popullit”, dhe për shumë vjet ka qenë Kryetar i Lidhjes së shkrimtarëve dhe artistëve të Shqipërisë. Për tridhjetë vjet me radhë Dritëro Agolli u zgjodh deputet. Krijimtaria e tij letrare është mjaft e pasur në gjini e lloje të ndryshme: poezi, poema, tregime, novela, romane, drama, skenarë filmash etj.Është fitues i disa çmimeve dhe i nderimeve të tjera. Disa prej veprave më të rëndësishme të tij janë përkthyer në Perëndim e në Lindje.
null

Lini një Përgjigje

